Жемчужины Украины
Киевская область
Гостомель
Гостомель
полигон Kapwey 1

полигон  Kapwey, фото 2011р.

полигон  Kapwey, фото 2011р.

полигон  Kapwey, фото 2011р.

полигон Kapwey (2011)
Гостомель, вул. Свято-Покровська, 362 (колишня Леніна)

полигон  Kapwey, фото 2011р.

полигон  Kapwey, фото 2011р.

полигон  Kapwey, фото 2011р.

полигон  Kapwey, фото 2011р.

вагон АКСМ-1К "Капвей" (2011)

полигон  Kapwey, фото 2015р.

полигон  Kapwey, фото 2017р.

вагон АКСМ-1К "Капвей" (2015) (2017)

полигон  Kapwey, фото 2011р.

полигон  Kapwey, фото 2011р.

полигон  Kapwey, фото 2021р.

Музей авіації, фото 2021р.

Музей авіації, фото 2021р.

вагон kapwey був переміщений (2021) у Київ до Музею авіації вагон kapwey у Державному музеї авіаціх України
1 Капвей - український проєкт електротранспорту (електроавтобус), що рухається по естакадах, розроблений для використання в густонаселених районах завдяки використанню гумових коліс. (головний конструктор - Юрій Мосін)
У 2004р. на випробувальному полігоні між Гостомелем та Мощуном (Києво-Святошинський район), за три місяці було зведено 300-метрову трасу Капвея з посадковим майданчиком. На посадковому майданчику знаходиться стовп (висотою близько 5 метрів) з розкладною парасолею, що закриває майданчик від негоди.
Будівництво взяла на себе приватна компанія-розробник "Капвей", що вклала в розробку 3,5 мільйони доларів США.
За словами конструкторів, вагон Капвея може вмістити до 150 осіб та розвивати при цьому швидкість до 100 км/год. Вагон виготовлено на білоруському підприємстві "Белкоммунмаш" з трамвайним тяговим двигуном (ДК-263БУ2). Один вагон АКСМ-1К "Капвей" коштував близько $500 тис.
Поїзд Капвея востаннє рухався у 2010р. - тристаметрові мідні тролеї (контактний провід для передачі струму) було вкрадено (за словами директора компанії "Капвей" Анатолія Єгорова)... Попри зацікавленість посадових осіб та мерів міст станом на 2013р. проєкт не набув практичного використання. Сайт компанії "Капвей" зник. Станом на 2015р. рейки демонтовано. Випробувальний полігон охороняється.
Капвей іноді називають "монорельсом", однак колія Капвея складається з двох паралельних рейок, і тому не підпадає під визначення монорейкової дороги.

Проект "Канвей" виник при мері Омельченку, який і хотів побудувати транспорт майбутнього в столиці. Реалізацією ідеї займалася приватна компанія, заснована лідером кримінального угрупування Олександром Капітоновим ("Капітошка") (Капитонов - Kaп, way - шлях).
Одна з версій зв'язує зупинку будівництва з тим, що мер на наступний термін обраний не був, а Капитонов виявився замішений в декількох скандалах, включаючи недострой у вигляді Дніпровських веж, і був оголошений в міжнародний розшук...



  Copyright © Gennadiy Moysenko 2021